piątek, 23 kwietnia 2021

Susan Sarandon

Ile trzeba czekać na autograf? Znam przypadek, gdy kolekcjoner otrzymał list zwrotny po 14 latach! Dlatego nigdy nie warto tracić nadziei. 
Wysyłając list do Susan Sarandon wiedziałem, że trzeba być cierpliwym, bo czas oczekiwania to z reguły dłużej niż rok. Ja czekałem dwa lata i bez wątpienia warto było. To jedna z nielicznych gwiazd wielkiego formatu, która od czasu do czasu sama podpisuje korespondencję dla fanów jej aktorstwa.  
A jest co podziwiać, bo trudno zapomnieć o rolach w takich filmach jak "Thelma i Louise", "Klient", "Olej Lorenza", czy "Przed egzekucją" (co ciekawe, w retrospekcji rolę jej postaci zagrała jej własna córka - Eva Amurri).  
Susan to druga z aktorek nagrodzonych Oscarem z trzech w mojej dotychczasowej kolekcji i jak dotąd jedyna, której autograf zdobyłem listownie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz