środa, 14 kwietnia 2021

Ewa Wachowicz

Od czegoś muszę zacząć, a w sumie to bardzo dużo mam do nadrobienia. 
Może zacznę od mojej złotej zasady: Ten kogo proszę o autograf robi mi uprzejmość, a nie ja jemu.
Choć oczywiście mam nadzieję, że mój list sprawia przyjemność.
W sumie po to go piszę :)
Gdybym sam był osobą, która otrzymuje dużo listów automatycznie odrzucałbym te wydrukowane na drukarce i czytał tylko te napisane odręcznie. Skoro tak bym robił to postępuję tak, jakby adresaci moich listów byli mną ;). Owszem, przyznaję, że kilka listów wydrukowałem, ale albo były napisane alfabetem, w używaniu którego nie jestem biegły (np. cyrylica), albo w czasie gdy miałem jakiś uraz ręki.

Ale dość już tego wstępu. Zacznę od polskiego akcentu, czyli od Miss Polonia 1992 i producentki oraz prowadzącej program kulinarny "Ewa gotuje". 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz