środa, 27 października 2021

Katarina Witt

Dwukrotna mistrzyni olimpijska, czterokrotna mistrzyni świata, sześciokrotna mistrzyni Europy w łyżwiarstwie figurowym. Tak, to ona! Kobieta o nietuzinkowej urodzie i wielkim sportowym talencie. Katarina Witt ma też za sobą kilka ról aktorskich, w tym jedną w bardzo dobrym filmie sensacyjnym "Ronin", gdzie wcieliła się w postać łyżwiarki Nataszy Kiryłowej. Pojawiła się też jako ona sama w filmie "Jerry Maguire". 
Wysłałem dwa zdjęcia i list, który chyba na tyle spodobał się Katarinie, że dołożyła kolejne dwa zdjęcia od siebie i podziękowała za miłe słowa. Moje listy zawsze cechuje duża dawka szczerości, wyrazów sympatii i ładunek emocjonalny. To mój sposób na życie i realizowanie swoich pasji. 
Na odpowiedź czekałem zaledwie cztery miesiące. Naprawdę było warto!

2 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję wspaniałego podpisu! Wyobraź sobie, że mam autograf na takiej samej karcie. :) Dostałam w 2009 roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, czyli Katarina nic się nie zmieniła ;)

      Usuń