piątek, 29 października 2021

Andrzej Mastalerz

Andrzej Mastalerz to aktor bardziej znany z filmów niż z dubbingu. Ma na koncie mnóstwo ról, może głównie drugoplanowych lub epizodycznych, ale za to w takich hitach jak "Krótki film o zabijaniu", "Pułkownik Kwiatkowski", "Dzień świra", "Europa, Europa", "Kroll", "Wesele" itd. 

Mimo to uważam, że najciekawsze role zagrał w dubbingu. To on był zabawnym doktorem Dopplerem w  "Planecie skarbów", ale przede wszystkim... Inkwizytorem w "Rebeliantach". Początkowo wydawało mi się, że różnica głosowa z oryginałem granym przez Jasona Isaacsa jest jakaś dziwna, ale z odcinka na odcinek nabrałem przeświadczenia, że ta różnica jest na korzyść Pana Andrzeja. Uważam, że ta rola to bardzo mocny punkt serialu. 

1 komentarz:

  1. Autograf Andrzeja Mastalerza zdobyłam osobiście. Miałam okazję chwilę porozmawiać z aktorem po spektaklu. Polecam film "Nad rzeką, której nie ma" z 1991 roku, bo nie wspomniałeś o nim w swoim poście.

    OdpowiedzUsuń