sobota, 30 października 2021

Femi Taylor

Jeśli mam wskazać czyich autografów mam w swojej kolekcji najwięcej to oczywiście będzie to... Femi Taylor. Niewielka rola zielonoskórej twi'lekańskiej tancerki w "Powrocie Jedi" stała się kultowa i zapewniła światową rozpoznawalność tej brytyjskiej tancerce nigeryjskiego pochodzenia. Czasami pojedyncze zdarzenie definiuje popularność na dekady. A, jeszcze taka mała uwaga, Femi zagrała Oolę prawie 40 lat temu, ale wygląda tak, jakby zrobiła to przedwczoraj. Po prostu czas się dla niej zatrzymał. 

Najbardziej zabawne jest to, że mam 9 jej autografów oraz filmik z życzeniami, który nagrała specjalnie dla mnie, ale... żadnego autografu nie zdobyłem ani listownie, ani osobiście. Ten, który prezentuję poniżej jest "For Martin", ale to nie o mnie chodziło. Czyli jeszcze mam pole do manewru i to nie koniec moich kolekcjonerskich starań :)

2 komentarze:

  1. Oola to niewielka rólka, właściwie epizod filmowy, ale zapadający w pamięć. Planuję napisać do Femi Taylor, choć pewnie mam minimalne szanse na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to wydaje mi się, że chętnie odpisuje.

      Usuń