czwartek, 28 kwietnia 2022

Wanda i Leonard Pietraszakowie

To jeden z najszybszych (zaledwie 5 dni), ale przede wszystkim najważniejszych sukcesów w moim dotychczasowym kolekcjonerstwie autografów. Mówi się, że sukces ma wielu ojców, ale nie tym razem. Tutaj sukces ma jedną matkę chrzestną, której bardzo dziękuję!

Leonard Pietraszak...
Czy ja muszę pisać coś więcej? Te dwa słowa wystarczą. Jeśli ktoś potrzebuje dodatkowych wyjaśnień to... chyba bardzo, bardzo mocno pomylił blogi. 

"Pani jest żoną tego aktora... ?!
Ani wieczne pióro czy ołówek , którymi się posługuję, ani zasób słów i określeń, którymi dysponuję, nie są w stanie oddać tonacji, w jakiej najczęściej pada to pytanie." - tak pisze Wanda Majer-Pietraszak w swojej autobiografii pod tytułem dokładnie takim, jak pierwsze z cytowanych zdań. Faktycznie, trudno jest przebić popularnością Leonarda Pietraszaka, ale... czy w ogóle trzeba chcieć? Pani Wanda jest zasłużoną aktorka teatralną, autorką słuchowisk radiowych, dwóch telewizyjnych scenariuszy muzycznych, kilku tomików wierszy, pięciu książek utrzymanych w tonacji obyczajowych, ciepłych opowieści, których osią często jest kobieca przyjaźń, a także współautorką scenariusza serialu telewizyjnego pt. „Siedlisko”. Ma na koncie też role filmowe i dubbingowe.  

3 komentarze:

  1. Gratulacje! :) Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/04/1060-kelly-clarkson.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dedykacje na zdjęciach. Takie ekspresowe odpowiedzi zawsze nie tylko cieszą, ale i zaskakują. O książce "Pani jest żoną tego aktora...?!" nie słyszałam, a chętnie bym przeczytała. Twoje wpisy - jak zawsze - inspirują. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, że ta moja pisanina komuś do czegoś się przydaje :)

      Usuń