sobota, 16 kwietnia 2022

Caroline Blakiston

Pomyłki w dedykacjach to osobny i ciekawy temat. Najsympatyczniejszą jaka mi się trafiła to ta od Caroline Blakiston, która wcieliła się w postać Mon Mothmy w "Powrocie Jedi".
Pani Caroline przestawiła jedną literkę i zadedykowała zdjęcie "To Marcni". Urocze.
To zdjęcie miałem jeszcze wysłać do Dermonta Crowleya (admirał Crix Madine), by stworzyć komplet, ale zawsze jakoś mam cykora by wysłać już podpisane autografy. To następstwo małego zaufania do poczty (niestety zwłaszcza naszej). 

1 komentarz:

  1. To byłaby niezła gratka - podpisy dwojga aktorów grających w "Powrocie Jedi" na jednej fotce. Rozumiem jednak obawy. Ryzyko jest spore. Zaryzykowałam trzy razy i ... zdjęcia do mnie nie wróciły. Sytuacja dotyczyła wprawdzie polskich aktorów, ale strata duża. Teraz podpisane zdjęcia wykorzystuję tylko w kontaktach osobistych z aktorami. Dostałam kiedyś listowną odpowiedź od Wiesławy Mazurkiewicz na zdjęciu z "Faraona". Potem Jerzy Zelnik miał koncert w moim mieście i podpisał się na tej fotce. W ten sposób mam komplet. :)

    OdpowiedzUsuń