sobota, 16 kwietnia 2022

Patricia Kelly

Pozostając w klimacie objawień muzycznych mogę śmiało napisać, że rok 1994 w Polsce należał śpiewającej rodziny, czyli do Kelly Family. Połączenie popu i folku przypadło słuchaczom do gustu. Album "Over The Hump" uzyskał w naszym kraju status potrójnie platynowej płyty, a w Europie sprzedano ich grubo ponad 4 miliony. Choć największą popularność zdobył utwór "An Angel" to muszę przyznać, że na żywo nic nie dorównywało "First Time" śpiewanemu przez Patricię Kelly. Zastanawiałem się kiedy w Hali Wybrzeże wylecą wszystkie szyby :).
Jestem bardzo elastyczny jeśli chodzi o muzyczne klimaty, więc pomimo faktu, że wolę dużo mocniejsze uderzenie to mam sentyment do Kelly Family i z pewną nostalgią wracam do utworów z tamtych lat... zwłaszcza do "First Time". W tej sytuacji nie pozostało nic innego jak napisać do Patricii Kelly prośbę o autograf. Wysłałem dwa zdjęcia i pocztówkę, którą kupiłem po koncercie w 1997 roku.
Po trzech miesiącach wróciły niepodpisane, ale... otrzymałem kartę z autografem 👍. 

1 komentarz:

  1. Też miałam kilka razy taką sytuację, że zwrócono mi niepodpisane zdjęcia, ale dołożono kartę z autografem. Mam cały plik takich fotografii. Nie wiadomo, co z nimi zrobić.

    OdpowiedzUsuń