czwartek, 21 kwietnia 2022

Małgorzata Walewska

Kolekcjonowanie autografów ma też swoje bardzo pożyteczne oblicze. Wiele gwiazd wspiera akcje charytatywne przekazując autografy na licytacje. W tej sytuacji dużo łatwiej rozstać się nawet z całkiem pokaźną ilością gotówki. Oczywiście to i tak nie zastąpi drogi listownej, bo w końcu chodzi tu o stworzenie cienkiej relacji fan-gwiazda. Niemniej, udział w aukcjach charytatywnych jest sympatycznym uzupełnieniem tego hobby i zbiór autografów nabytych w taki sposób stanowi istotny fragment mojej kolekcji.

Małgorzata Walewska od dawna oczarowuje mnie swoim głosem i osobowością. W zasadzie nie oglądam telewizji, ale od dwóch lat wśród wyjątków jest program rozrywkowy "Twoja twarz brzmi znajomo", gdzie jako jurorka jest po prostu przeuroczą mega-profesjonalistką. Autograf Pani Małgorzaty kupiłem 3 lata temu, gdy programu jeszcze nie znałem, ale znałem jej piękny mezzosopran, choć nigdy nie było mi dane usłyszeć go na żywo. 
Na odwrocie zdjęcia są piękne podziękowania za pomoc. 

2 komentarze:

  1. Trafiłem na Twojego bloga przez przypadek i bardzo mi się tutaj podoba - obiecuje że będę do Ciebie wpadał częściej. Zapraszam Ciebie do odwiedzenia i mojego bloga https://gadzetydobrydzien.blogspot.com/
    PS: Adres twojego bloga wpisałem sobie na listę tych polecanych - liczę że i Ty zrobić to samo ;)

    OdpowiedzUsuń