środa, 13 kwietnia 2022

Laura Dern

Nie cierpię "Ostatniego Jedi". Po prostu mam jakąś traumę na sam dźwięk tego tytułu, ale... gdy pojawiła się okazja kupić w pakiecie certyfikowany przez BAS autograf  Laury Dern to nie potrafiłem się oprzeć. To jedna z moich ulubionych aktorek i ciągle marzy mi się dedykacją na zdjęciu z "Parku jurajskiego" (tym ze zdziwieniem na twarzy - jednym z trzech najlepiej zagranych we wszystkich filmach jakie widziałem).
Laura Dern, choć najbardziej znana z "Dzikości serca", "Parku jurajskiego" czy "Inland Empire", zdobyła Oscara dla najlepszej aktorki drugoplanowej za rolę w dramacie "Historia małżeńska". Ma też na koncie pięć Złotych Globów, głównie za role telewizyjne. 

W sumie postać wiceadmirał Amilyn Holdo nie była tak tragiczna jak większość w tym... filmie (?).

2 komentarze:

  1. Autografu Laury Dern nie posiadam w swojej kolekcji. W pierwszej chwili nawet jej nie rozpoznałam na ekranie. "Ostatni Jedi" to mocno sfeminizowana część, chyba w imię poprawności politycznej. Latająca Leia mnie dobiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle o tym "filmie" nie mogę rozmawiać. Mam chyba za słabe serce ;)

      Usuń