poniedziałek, 9 maja 2022

Małgorzata Ostrowska

Kilka następnych autografów, które przedstawię pochodzi z zakupów w oficjalnych sklepach internetowych. Lubię taką formę ze względu na przejrzystość i jasne zasady gry. Wprawdzie odziera to kolekcjonerstwo autografów z tej niesamowitej nutki jaką jest napisanie listu i oczekiwanie na jego skutek, ale w sumie pozwala na przyspieszenie budowania kolekcji. Przecież nic nie stoi na przeszkodzie by w przyszłości napisać też list. 

Nie mogę zacząć inaczej niż od ikony polskiej muzyki rockowej. Z przerwami już od ponad czterdziestu lat na scenie (z czego dziesięć w Lombardzie), a Małgorzata Ostrowska nadal jest w świetnej formie! Którą piosenkę wokalistki lubię najbardziej? Chyba muszę wskazać na "Mister of America", bo to swoisty łącznik końcówki czasów Lombardu i późniejszej kariery solowej.  
Mimo to Małgorzata Ostrowska zawsze czaruje mnie "Podróżą w krainę baśni" ;)

2 komentarze:

  1. Tego autografu brakuje w mojej kolekcji. Jakiś czas temu wysłałam prośbę na adres prywatny, ale niestety bez odzewu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami trzeba pójść na łatwiznę ;)
      https://sklep.rockhouse.pl/malgorzata-ostrowska/
      Mam w domu dwie płyty z autografem i 5 zdjęć.
      Co do dedykacji to nie mam pewności, czy piszę je sama Pani Małgorzata, czy też dopisuje ktoś w sklepie na wcześniej podpisanych zdjęciach. Analiza porównawcza pisma kazałaby jednak skłonić się do tej drugiej wersji, więc większość zdjęć wziąłem tylko z podpisem.

      Usuń