poniedziałek, 9 maja 2022

Gosia Andrzejewicz

Repertuar Gosi Andrzejewicz to nie były jakoś tak moje klimaty muzyczne. Oczywiście wielokrotnie słyszałem "Słowa", czy "Pozwól żyć", ale tak naprawdę oczarowała mnie występem w jedynym programie rozrywkowy jaki oglądam, czyli "Twoja twarz brzmi znajomo". Wiedziałem, że ta dziewczyna potrafi śpiewać, ale że aż tak potrafi... to nie wiedziałem. Byłem pod ogromnym wrażeniem i osobiście to w finale zmieniłbym kolor jej twarzy z brązu na srebro ;) 
Zakup autografów zainicjowała córka, a ja z przyjemnością się dołączyłem, by wzbogacić swoje muzyczne zbiory o tę utalentowaną wokalistkę.
Dodam jeszcze, że wybór zdjęć na oficjalnej stronie jest wprost wzorcowy.

2 komentarze:

  1. Cudowna wokalistka o ciepłym głosie i sercu. Od lat jestem Jej fanką :) Cieszę się, że udział Gosi w tym programie zmienił Twoją opinię o tej wokalistce.
    Gratulacje! :) Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/05/1071-janusz-tylman.html

    OdpowiedzUsuń