poniedziałek, 23 stycznia 2023

Shirley Eaton

Shirley Eaton regularnie pojawiała się w wielu brytyjskich filmach (głównie komediach i kryminałach) w latach pięćdziesiątych i sześćdziesiątych XX wieku grając postaci wyróżniające się ponadprzeciętną urodą. Mimo to, niewątpliwie na zawsze zostanie zapamiętana jako Jill Masterson z trzeciego filmu o przygodach agenta 007, która za zdradę Goldfingera zostaje cała pomalowana złotą farbą, co staje się przyczyną jej śmierci. Choć w sumie była to niewielka rola to wizerunek złotej kobiety na zawsze pozostanie związany z przygodami Jamesa Bonda. Podobno malowanie ciała Shirley zajęło ekipie półtorej godziny. 

Szanuję ją za to, że - pomimo sukcesów - podjęła decyzję o wycofaniu się z mediów w 1969 roku, by skupić się na wychowaniu dwójki dzieci. To szalenie odważna decyzja, nawet w tamtych czasach. 

2 komentarze:

  1. Zdobyty listownie czy kupiony? Jakieś 8 lat temu wysłałam prośbę, ale bez odzewu. A złota dziewczyna to legenda serii 007. Kiedyś widziałam na jakimś blogu całą kolekcję Bond Girls, ale nie zapisałam adresu i teraz nie mogę znaleźć. W swoich zbiorach pewnie mam 10 takich dziewczyn, może 12.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiony :)... razem z dwoma innymi dziewczynami Bonda, które przedstawię wkrótce. W przypadku tego autografu to nawet chwili się nie zastanawiałem, bo i zdjęcie ładne i wpis obszerniejszy.

      Usuń