wtorek, 17 stycznia 2023

Ałbena Grabowska

Ałbena Grabowska to niezwykle utalentowana pisarka obdarzona lekkim piórem i umiejętnością posługiwania się w swojej twórczości różnorodnymi odmianami powieści. W dorobku literackim ma ponad dwadzieścia książek, w tym znaczna część łączy się w cykle "Stulecie Winnych" (ekranizowane od 2019 roku jako serial telewizyjny), "Alicja w krainie czasów", "Julek i Maja" (seria dla młodszych czytelników) i "Uczniowie Hippokratesa". Wprawdzie ja dopiero raczkuję jako czytelnik, ale opieram się na opinii największej specjalistki jaką znam, czyli mojej piękniejszej połowy, która jest prawdziwym książkowym Terminatorem i przeczytała już chyba wszystko co Pani Ałbena napisała dla starszych odbiorców... niektóre pozycje po dwa razy :)

Nie było wyjścia, trzeba było zdobyć autografy. Nie było wcale tak łatwo, ale się udało i to z "fajerwerkami". Obecnie na półkach stoi sobie łącznie 7 książek z autografami Ałbeny Grabowskiej (zdobytymi w różny sposób i w różnych okresach), a na ścianie wisi oprawione zdjęcie z dedykacją. 
Zanim zabrałem się za korespondencję to wysłuchałem kilku wywiadów z pisarką i wiedziałem, że przyjdzie mi pisać do czarującej osoby obdarzonej niesamowicie energetyzującym uśmiechem. Pomimo tego, że jedno z dwóch zdjęć, jakie mam w kolekcji jest właśnie z takim uśmiechem to przedstawiam Wam drugie, gdyż uwielbiam stylizacje retro (a tu uśmiech jest z grupy nieco tajemniczych).

Warto dodać, że Ałbena Grabowska jest zawodowo czynnym lekarzem (czy jeśli ktoś woli feminatyw: lekarką) ze stopniem doktora nauk medycznych.   

1 komentarz:

  1. Gratuluję :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2023/01/1225-martyna-wojciechowska.html

    OdpowiedzUsuń