niedziela, 23 czerwca 2024

Bruce Boxleitner

Aktor jest znany z takich produkcji jak "TRON", czy serial "Babylon 5". Ja jednak dorastałem w czasach gdy TVP emitowała serial "Jak zdobywano Dziki Zachód", w którym zagrał jedną z głównych ról. Ta  westernowa konwencja przyciągała przed ekrany rzesze widzów. Jeśli chodzi o te klimaty to można powiedzieć, że starsze pokolenie oglądało "Bonanzę", a moje właśnie "Jak zdobywano Dziki Zachód", choć oczywiście to nie ta skala produkcji (431 vs 28 odcinków). Serial cieszył się ogromną popularnością w Europie, znacznie większą niż w USA. 

Autograf zdobyłem na Pyrkonie i ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu wcale nie było to aż takie trudne. Złoty marker jaki mu dostarczono był kiepskiej jakości i rozmazywał się (zwłaszcza, że Bruce jest leworęczny), więc kilka osób wracało z prośbą o ponowne podpisanie i nie było z tym problemu. Ja wyciągnąłem magicznego Faber-Castell w kolorze miedziany metalik w nadziei, że będzie najlepiej widoczny na tym zdjęciu, które było dostępne. Wyszło nieźle, choć później stwierdziłem, że chyba srebrny (też miałem) sprawdziłby się tu nieco lepiej. W każdym razie jako jeden z zamykających kolejkę miałem jeszcze okazję zamienić dwa zdania z Aktorem, który był naprawdę bardzo miły dla wszystkich. 

3 komentarze:

  1. Od czasów dzieciństwa czekam, aż któraś ze stacji zlituje się i wyemituje serial "Jak zdobywano Dziki Zachód". Bruce Boxleitner pozostanie dla mnie na zawsze bohaterem tamtej niezapomnianej produkcji - obok wujka Zeba. Jakże się cieszyłam, gdy w którymś odcinku wujek Zeb podczas bójki wyrzucił przez okno jakiegoś łajdaka, który uważał, że nikt nie może mu stanąć na drodze. Dziś pamiętam tylko urywki niektórych scen, ale emocje są nadal żywe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pamiętam jak Zeb i Seth spędzali bydło nową, trudniejszą trasą (nie pamiętam z jakiego powodu nie mogli starą) i udało im się, choć stado było bardzo mocno przetrzebione. Moja krótka wymiana zdań z Brucem dotyczyła właśnie tego serialu i jego wpływu na moje dzieciństwo. W każdym razie podziękowałem mu za to, że był jego częścią.

      Usuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2024/06/1292-alicja-warchocka.html

    OdpowiedzUsuń