wtorek, 11 maja 2021

Mieczysław Morański

Jeszcze nie teraz, ale już wkrótce mam nadzieję, że zrobię wysyp moich autografów związanych z dubbingiem. Jako mały przedsmak tego co nastąpi zamieszczam autograf Mieczysława Morańskiego, który udało mi się zdobyć pół roku przed jego śmiercią w następstwie CoViD-19. 
Często poświęcam czas by w GIMPie zrobić jakiś ładne połączenie wizerunku aktorki lub aktora i postaci z nimi związanych. Mieczysław Morański wykonał karkołomne zadanie i użyczył głosu najbardziej irytującej postaci z uniwersum Gwiezdnych Wojen. Oczywiście mam na myśli Jar Jar Binksa. Trzeba przyznać, że aktor dał z siebie wszystko. 
Ale to nie Gwiezdne Wojny, w których dubbingował też inne postaci, wyryły się  złotymi zgłoskami w życiorysie aktorskim Pana Mieczysława. To - obok ról teatralnych - postać Asteriksa, a także choć może w nieco mniejszym stopniu postać Cienkiego w czterech filmach serii Toy Story. 
Ja jednak nie wybrałem żadnej z nich do wstawienia w tło zdjęcia. Mój wybór padł na pretora Feniksa, którego aktor obdarzył swoim głosem w polskiej wersji językowej gry StarCraft II oraz w odświeżonej wersji (Remastered) mojej gry wszechczasów jaką jest stary, poczciwy StarCraft. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz