wtorek, 14 lutego 2023

Leeanna Walsman

Robiłem dwie próby listownego zdobycia autografu Leeanny Walsman. Niestety, obie nieudane. Zależało mi na jej autografie. Nie dość, że zagrała w mojej ulubionej części trylogii prequeli (tak, wiem, że objechanej przez krytyków) to jeszcze wcieliła się w role Zam Wesell, a łowcy nagród mają szczególne miejsce w mojej kolekcji :). No i nie bez znaczenia było też to, że Leeanna ma bardzo ładny podpis. 

Szkoda, że nie widziałem żadnego innego filmu, w którym zagrała ta australijska aktorka. Z netu wyczytałem, że miała małą rolę w "Looking for Alibrandi" (zagrała w nim też Greta Scacchi), który w 2000 roku zdobył nagrodę Australijskiego Instytutu Filmowego dla najlepszego filmu. Ma na koncie tytułową rolę w dobrze przyjętym telewizyjnym miniserialu "Jessica", gdzie partnerował jej Sam Neil. Kolejne filmy to "One Perfect Day", w którym wystąpiła też Abbie Cornish (także na mojej liście do zdobycia autografu) oraz dobrze ocenione przez krytyków: dramat "Bitter & Twisted" i thriller "Caught Inside". Tytułów jest dużo więcej... i tu przychodzi ogólna, smutna refleksja... Jak mało wiemy o kinie innym niż to, które wtłacza nam mainstream :(

W każdym razie ostatecznie autograf kupiłem za - jak mi się wówczas wydawało - wygórowaną cenę, ale przy dzisiejszym rynku to wygląda raczej na okazję. 

3 komentarze:

  1. Też miałam dwie próby listowne zakończone niepowodzeniem. Drugi raz pisałam na adres australijskiego teatru, w którym aktorka występowała przez jakiś czas. Nie udało się, choć widziałam, że jedna osoba dostała odpowiedź z adresu vv.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uznałem, że cztery IRC, które przepadły to wystarczająco dużo i zaoszczędziłem na kolejnych kupując prezentowany autograf. Żałuję tylko, że przy okazji nie wziąłem urokliwego autografu Michaela Shearda, który wcieli się w rolę admirała Ozzela. Jak się zdecydowałem to już ktoś sprzątnął mi sprzed nosa.

      Usuń
    2. Scena popisu mocy i umiejętności Vadera wobec admirała Ozzela to jedna z moich ulubionych scen.

      Usuń