czwartek, 28 grudnia 2023

John M. Jackson

Zdobycie autografu Johna Murice'a Jacksona zajęło mi cztery lata i objęło dwie nieudane (jak dotąd, bo któż to wie) próby listowne. Ostatecznie udało mi się takowy zakupić za akceptowalną kwotę za oceanem. Bohater niniejszego wpisu ma na koncie kilka mniejszych ról w dobrze znanych filmach takich jak "Autostopowicz", "Ludzie honoru", czy "Doskonały świat", ale największą popularność przyniosło mu wcielenie się w postać admirała A. J. Chegwiddena w popularnym serialu telewizyjnym "JAG: Wojskowe Biuro Śledcze". Doskonale spisał się w roli dowódcy biura przez 189 odcinków tego serialu tworząc postać wyrazistą, której nie sposób było nie polubić. John M. Jackson pojawił się też w jednym, moim zdaniem bardzo udanym odcinku serialu "Zaklinaczka dusz" oraz w sześciu odcinkach serialu "Kości". W latach 2017-2018 powrócił do roli emerytowanego już admirała Chegwiddena w sześciu odcinkach serialu "NCIS: Los Angeles". Na ten okres przypada też jego ostatnia niewielka rola filmowa w dramacie "Gifted". Po tym jakby zapadł się pod ziemię... a dopiero wtedy zacząłem interesować się tym hobby.

Musiałem zdobyć ten autograf dla mojej piękniejszej połowy, która jest fanka tegoż serialu i właśnie na tym jej najbardziej zależało... a że trafił mi się podwójny strzał (zdjęcie i karta) to wzbogaciłem też i swoją kolekcję!      

2 komentarze:

  1. Gratulacje :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2024/01/1268-sabina-sago.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Co chwila znikają mi komentarze. Ciekawe czy jak dopiszę odpowiedź to też znikną?

    OdpowiedzUsuń