środa, 23 listopada 2022

Jan Kaczkowski

Moja kolekcja książek z autografami jest całkiem pokaźna. Wśród nich mam taką, która chyba jest na czasie w związku z niedawną premierą filmu "Johnny". 
"Szału nie ma, jest rak" to wydana w 2013 roku książka-wywiad przedstawiająca rozmowy Katarzyny Jabłońskiej z ks. Janem Kaczkowskim. Nie zrobiła na mnie jakiegoś piorunującego wrażenia, ale cenię ją, bo mam z autografem. Natomiast na pewno mogę szczerze polecić "Grunt pod nogami". Jest to zbiór kazań ks. Jana... rozbudowanych, uzupełnionych i dostosowanych do potrzeb publikacji książkowej. Część z nich miałem okazję sam usłyszeć i muszę przyznać, że bez wątpienia był to świetny kaznodzieja. 


3 komentarze:

  1. Gratulacje :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/11/1214-marek-piekarczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała pamiątka po wyjątkowym człowieku. Czytałam "Życie na pełnej petardzie czyli wiara, polędwica i miłość". Zrobiła na mnie wrażenie. Też mam kilka książek z autografami. Jako wielbicielka sagi o wiedźminie, najbardziej cieszę się z podpisu Andrzeja Sapkowskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w klubie :). Też bardzo lubię twórczość Sapkowskiego. Niestety, nie mam jego autografu, ale ogółem na moich półkach jest ze 20-30 książek z autografami pisarzy i... o kim się często nie pamięta... tłumaczy.

      Usuń